Nu är Eura Mobils nya flaggskepp Integra presenterad på riktigt. Tidigare har vi visat datorgenererade bilder men nu känner vi på den på riktigt.
Till att börja med finns det tre nya Integra att välja mellan. Två treaxlade bilar som är 899 centimeter långa och har drottningsäng (890 QB) eller långbäddar (890 EB). Det finns även en tvåaxlad bil som är 715 centimeter lång och har långbäddar (700 EB).
Ledorden för utvecklarna har varit design, ljus och mysighet. Bland detaljerna som säkert uppskattas i Sverige kan nämnas uppvärmd framruta och uppvärmda säten. Eura Mobil byggde sin första helintegrerade Integra 1996 och sedan dess har modellen uppgraderats stegvis. Men nu menar företagets VD Holger Siebert att det snarare handlar om ett jättekliv istället för ett steg.
-Vi har satsat enormt mycket på den nya Integra! Det handlar om en total romkonstruktion från grunden, säger Holger Siebert.
Om det är det eller inte kan man avgöra om man kikar på bildspelet där det finns mycket mer information och planlösningar.
Ledorden för utvecklarna har varit design, ljus och mysighet. Bland detaljerna som säkert uppskattas i Sverige kan nämnas uppvärmd framruta och uppvärmda säten. Eura Mobil byggde sin första helintegrerade Integra 1996 och sedan dess har modellen uppgraderats stegvis. Men nu menar företagets VD Holger Siebert att det snarare handlar om ett jättekliv istället för ett steg.
-Vi har satsat enormt mycket på den nya Integra! Det handlar om en total romkonstruktion från grunden, säger Holger Siebert.
Om det är det eller inte kan man avgöra om man kikar på bildspelet där det finns mycket mer information och planlösningar.
Relaterade bildspel
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.