Metro hade campinglivet som en av de hetaste livsstilstrenderna 2009 vilket framhölls på tidningens förstasida igår.
Alla trendspanare som Metro intervjuat tror på resor i närområdet och på förstasidan framhålls camping som en av fyra heta livsstilstrender 2009.
- Folk som aldrig förr åkt på husvagnssemester kommer att göra det med glädje, säger Dominika Peczynski, vd för PR-byrån Mafioso i gårdagens Metro.
De andra heta trenderna som syns med bild på Metros förstasida är läsning, teater och vardagslyx. (Att samtliga dessa fyra kan kombineras med campinglivet framgår dock inte av artikeln)
- Folk som aldrig förr åkt på husvagnssemester kommer att göra det med glädje, säger Dominika Peczynski, vd för PR-byrån Mafioso i gårdagens Metro.
De andra heta trenderna som syns med bild på Metros förstasida är läsning, teater och vardagslyx. (Att samtliga dessa fyra kan kombineras med campinglivet framgår dock inte av artikeln)
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.