- Vi har fått en fantastisk respons av våra kunder och försäljningen överträffade våra förväntningar med råge. Mer än fördubblad försäljning talar sitt tydliga språk, säger Peter Östlund, vd för Niesmann+Bischoff Sverige.
Redan förra året var Niesmann+Bischoff först ut bland tillverkarna med att ta den behagliga hemmakänslan med sig in i husbilsvärlden då man lanserade sitt unika textilkoncept med upp till 500 olika variationsmöjligheter. 2014 höjer Niesmann+Bischoff återigen nivån också när det gäller den exteriöra designen och tar
tack vare nya Arto ett stort steg. Det nya exteriöra formspråket är tydligt inspirerat av bilindustrins form‐ och designtänk med mjuka linjer i kombination med attityd som ger en mer utmanande look. Designen för tankarna till dagens modernaste och mest exklusiva personbilar. Tillsammans med detaljer i chrome look, olika exteriöra designmöjligheter som lackering i champagnetoner och flera stripningsalternativ, ger den både ett sportigt och lyxigt intryck, något som den svenska konsumenten bevisligen uppskattar.
2014 erbjuder Niesmann+Bischoff 19 olika modeller av Arto. Från de mindre och kompakta planlösningarna på endast 6,5 meter till modeller med en längd på 9 meter. Niesmann+Bischoff är sedan tidigare känt för sin körkomfort och för att ha en av marknadens tystaste husbilar. Nya Arto är inget undantag.
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.