Tvillingmontage på den bakhjulsdrivna Koala Elite. Tjänstevikten är 2950 kilo.
I förarhytten pågår bygget fortfarandet. Frågetecken för stolarna fram, kan de vridas? På denna förseriebil ser det inte så ut.
Bilen har en alkovsäng fram vilket ger högt i tak. Det kommer även en halvintegrerad variant utan alkov.
Det fins två bältade platser bak och bordet står på pelare och kan skjutas så alla når.
Köket är förhållandevis stort i denna bil som är 726 cm lång och har totalvikten 3500 kilo.
Ett apotekarskåp finns under den långa bänkskivan.
Det finns ett kompressorkylskåp från Webasto. Det kan inte drivas med gas utan kräver el men är i gengäld bra på att kyla snabbt.
Mitt i bilen finns badrummet som tacksamt nog har frostat fönster.
En smal garderob mellan badrummet och den tvärställda sängen.
Mer förvaring finns under sängen.
Det är lågt i tak i sängen som förmodligen är en utmaning att bädda. Det kommer en variant med långbäddar, lovar Rimor.
Det högt placerade fönstret bak antyder att bilen har en högt placerad säng med stort garage under, vilket stämmer bra.
Rimor Koala Elite är det nya namnet.
Koala Elite 722 har en ganska blygsam alkovkeps.
På höger sida i alkoven finns ett fönster.
Och på vänster sida finns läslampor. Sängbotten kan skjutas in en aning vilket minskar antalet bulor avsevärt.